За пореден път канадският въздушен оператор WestJet подчерта пред целия свят своята благотворителна същност с коледен рекламен мини филм. Авиопревозвачът доказа, че граници между хората не съществуват, а всеки един от нас е толкова голям, колкото големи са мечтите му.
Миналогодишната рождественска реклама достигна до сърцата на милиони интернет потребители по целия свят.
И до днес видеото се радва на повече от 36 000 000 гледания в глобалната мрежа.
В него Дядо Коледа и служителите на авиопревозвача превръщат съкровените мечти и желания на хората в реалност.
2014-та още не си е отишла, а канадската авиокомпания пусна още в първите дни на м. декември новия си клип с благотворителна насоченост. Този път цялото действие е разгърнато в Доминиканската република, където никога не е валяло сняг. На местните хора, в лицето на жителите на Nuevo Renacer е дадена възможността да разговарят с видеоконферентна връзка с белобрадия старец. Докато Дядо Коледа слуша желанията на малки и големи, служители на WestJet успяват да им направят изненада с подаръци, плажно парти, впечатляваща заря, грандиозна елха върху пясъка и бой със снежни топки.
Маркетинговият мениджър на WestJet Кори Еванс за пореден път подчертава важността от това да бъдат създавани близки контакти с всяко едно общество на земята. Еванс твърди, че след дългите години работа с хората от този район от WestJet са разбрали, че няма никаква разлика между ценостната система на всяко едно човешко същество. От изключителна важност е да бъдат създадени и развити дълготрайни взаимоотношения с хората от Доминиканската република.
Канадската авиокомпания построи за децата от Nuevo Renacer площадка с пързалки и люлки на метри от местното училище. Учителите признават с удовлетворение, че досега учениците винаги са закъснявали за учебните часове, но с новата атрактивна придобивка, подарена им от WestJet, вече идват по-рано, за да поиграят на воля преди да залегнат на уроците в клас.
Коментари