Парфюм за повече комфорт на борда на американски самолети

394
04.02.2015

Ако скоро сте пътували до САЩ с полет на някоя от авиокомпаниите "Делта Еърлайнс" или "Юнайтед Еърлайнс", със сигурност ви е направило впечатление, че в самолетите им има много интересен и уникален аромат.

Приятният мирис, който се усеща не е случайност, а добро маркетингово решение на двете авиолинии. "Делта Еърлайнс" и "Юнайтед Еърлайнс " са част от групата превозвачи в САЩ, които започнаха съвместно сътрудничество с производители на луксозни парфюми.

Основната им цел е да създават свои аромати, като след това изпълват кабините на самолетите с тази уникална и приятна миризма.

Аромат на специално разработен парфюм за повече комфорт в американски самолетиРазбира се, това се прави с цел. Първата от тях е, че така предразполагат пътниците да се отпуснат и по този начин полетът им е много по-приятен.

Другата цел обаче е, че по този начин реализират уникална марка, която създава усещане и преживяване за повече сетива, а това със сигурност кара пътниците на двете авиолинии да запомнят миризмата.

"Уолстрийт Джърнъл" нарече този похват "ароматен маркетинг", което е съвсем вярно определение. Ароматите на двете компании са ясно различими и наистина уникални сами по себе си.

Избраният от "Юнайтед Еърлайнс" аромат за своите самолети представлява съчетание на портокалови кори, сандалово дърво, кедър и естествена кожа. Всички тези аромати са обединени под общото име „Landing” /кацане/.

От другата авиокомпания - "Делта", са избрали за своите самолети ароматът "Calm" /спокоен/, който съчетава мирис на лавандула, лайка и тоалетен сапун.

"Уолстрийт Джърнъл" нарече похвата на "Делта Еърлайнс" и "Юнайтед Еърлайнс" "ароматен маркетинг"Съвсем очаквано, има и такива клиенти на които тази идея не им допада особено и те не искат да усещат миризмата по време на целия полет.

Има и оплаквания от хора, които са с различни алергии или пък са болни от астма. Техните опасения са, че заради химикалите в парфюмите, може да получат проблеми с дишането или пък мигрена.

Затова, всяка от компаниите, които са приели този маркетингов подход, поддържа активна обратна връзка със своите клиенти, за да определи най-добрия аромат, който би задоволил всички.

На този етап, от авиокомпаниите не са предвидили да бутилират своите уникални аромати и да ги пуснат в продажба на дребно, по подобие на някои луксозни американски хотели.

Коментирайте

Вижте още

news_pict_20170310142644000000.jpg
Wizz Air с нов полет от София до Братислава. Евтини билети от 2,99 евро до много дестинацииповече
news_pict_20170222144450000000.jpg
Ryanair с промоция на билети за април и майповече
news_pict_20170216143102000000.jpg
Стари самолети в музей на открито край Бургасповече

Коментари

0

Търси самолетни билети

Брой пътници според възрастта (макс. 9 души)
18+ г
12-18
2-12г
0-2г
Самолетни билети София - Фаро
234 EUR