Рекордна лоялност към easyJet от клиентите на авиокомпанията

503
27.11.2014

Расте броят на резервациите от досегашни клиенти на easyJet. От авиокомпанията отчитат, че делът на запазените самолетни билети от настоящи потребители е нарастнал на 57 на сто, докато през 2010 г. той е бил 50 на сто. Какво означава това? Повече от 37 милиона пасажери запазват повторно места на борда на самолетите на easyJet всяка година, в сравнение с 25 милиона последващи резервации 4 години по-рано. При бизнес клиентите на авиопревозвача цифрата е още по-внушителна - цели 62 на сто. Предаността на пътниците към нискотарифния превозвач поддържа контрола на разходите и увеличението на постъпленията на easyJet. Това е така, защото излиза много по-изгодно да бъдат съхранени досегашни клиенти, отколкото да се приобщават нови.

С цел развитие на отчетената възходяща тенденция, easyJet започна кампания за възнаграждение на своите клиенти. Компанията пусна за лоялните си клиенти тестова програма. Тя е за хората, повторили резервация в последните три месеца във Франция, Швейцария и Великобритания. Тестът е приложен на 15 хиляди потребители на въздушните превози, 91 на сто от които твърдят, че харесват програмата. Гарантиране на добра цена, все по-голяма гъвкавост на резервациите, както и универсален номер за обслужване са в топ 3 на ползите за включилите се в допитването.

Каролин Маккол, CEO на easyJet твърди, че клиентите се връщат отново на борда на самолетите на авиокомпанията, защото са харесали предложените услуги. Именно това според Маккол е печелившата формула - приятелско обслужване, ненадмината мрежа от дестинации и разбира се ниски цени на самолетни билети. От управата на авиопревозвача са пуснали тестовата програма, за да си изяснят кое е най-цененото от клиентите на авиокомпанията.

Все по-голямата лоялност към easyJet от 2010 година до днес се е изградила благодарение на поредица от кампании. Low cost превозвачът предлага програмата за членство еasyJet Plus. Тя предлага на всеки неограничено да избира на коя седалка желае да пътува. Други подобрения в обслужването са Speedy Boarding, Bag Drop гише, както и очакваните услуги като т.нар. Fast Track сигурност на ключовите летища още в самото начало на 2015 година. Всички тези екстри позволяват още по-спокойно пътуване не само на борда, но и трансфериране през терминалите.

От easyJet отчитат ръст на програмата за членство с 14 на сто само за последната година. С една трета са се покачили равнищата за задържане на клиенти за периода. Услугата еasyJet Plus е изключително популярня в Португалия и Испания. Нискотарифният превозвач използва още програми за лоялност. Emirates Skywards, RBS Your Points и Nectar позволяват на притежателите на тези преференциални карти да летят със самолетите на еasyJet, благодарение на натрупаните точки.

еasyJet оперира в 32 държави, поддържа повече от 700 дестинации и превозва над 65 милиона пътници годишно.

Коментирайте

Вижте още

news_pict_20170719164343000000.jpg
Ръчният багаж на Wizz Air - изцяло безплатен от края на октомври 2017повече
news_pict_20170622121658000000.jpg
Лятна промоция на Wizz Air за всички полети до Лондонповече
news_pict_20170310142644000000.jpg
Wizz Air с нов полет от София до Братислава. Евтини билети от 2,99 евро до много дестинацииповече

Коментари

0

Търси самолетни билети

Брой пътници според възрастта (макс. 9 души)
18+ г
12-18
2-12г
0-2г
Самолетни билети Бристъл - София
40 EUR